Om produkten är fraktskadad vid leveranstillfället måste detta anmälas omgående till oss via telefon, e-post eller via vårt
Kontakta oss formulär. För att vi ska kunna reklamera skadan behöver vi anmäla transportskadan till PostNord inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid.
Vi kommer att ombesörja en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt. Om fraktskadan är synlig på det yttre emballaget är det viktigt att du påpekar detta vid mottagandet av paketet. För att reklamationen mot PostNord ska kunna hanteras korrekt måste du spara emballaget, adresslappen samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.
En beställning som är felaktigt expedierad behöver du anmäla snarast möjligt till oss via telefon, e-post eller via vårt
Kontakta oss formulär. En ny korrekt leverans kommer då att ske till dig per omgående utan extra kostnad tillsammans med en returfraktsedel för den felaktiga produkten.