Universell pinnbult i förzinkat stål med 3/8'' UNC gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av problem...
Universell pinnbult i förzinkat stål med 5/16'' UNC gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av proble...
Universell pinnbult i förzinkat stål med 5/16'' UNC/UNF gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av pr...
Universell pinnbult i förzinkat stål med M10x1.25 gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av probleme...
Universell pinnbult i förzinkat stål med M10x1.50 gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av probleme...
Universell pinnbult i förzinkat stål med M6x1.00 gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av problemet...
Universell pinnbult i förzinkat stål med M7x1.0 gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av problemet....
Universell pinnbult i förzinkat stål med M8x1.25 gänga.
Avbrutna grenrörsbultar är ett vanligt problem på motorer som genomgått många värmecykler. Dessa bultar är tillverkade i slitstarkt stål för att motverka förekomsten av problemet...
Rostfritt racespecifiserat högkvalitets grenrör för Toyota 1JZ-GTE. Försett med en något vinklad turbofläns. Tillverkat med tigsvetsade rör i 3mm tjockväggigt 316 rostfritt stål, försett med T4 turbofläns. Levereras komplett med packninga...
Rostfritt racespecifiserat högkvalitets grenrör för BMW M20 (6-cyl 12V). Förekommer främst på E30 och E34.
Tillverkat med tigsvetsade rör i 3mm tjockväggigt 316 rostfritt stål, försett med T3 turbofläns. Ej fläns för extern wastegate. ...
Rostfria grenrör för Nissan Skyline R32, R33 & R34 GT-R.
Utförande: För nedmonterade turboaggregat med T25/T28 anslutning. Grenröret har fästen för original grenrörskåpor.
Material: Rostfritt stål, polerat, tigsvetsat.
Ingår...
Rostfritt grenrör för singelturbokonvertering av Nissan Skyline R32, R33 & R34 GT-R.
Utförande: Pulssplittat, för toppmonterat turboaggregat med T4 anslutning. Turboflänsen är lite vinklad utåt i bakkant sett från motorflänsen. Grenrör...
Rostfritt grenrör för Nissan 200SX S14, Silvia S15 med SR20DET.
Tigsvetsat polerat grenrör för originalposition (nedmonterat) av turboaggregatet. Lämpligt för original eller uppgraderad T25, T28 (t.ex. GT2860 eller GT2871) turboaggrega...
Turbogrenrör för Audi 7A 2.3 20V, 1983-1997. Främst förekommande i modellerna 90 och Coupe. Försett med T3 turbofläns med gängade hål, samt tvåbultad wastegatefläns avsedd för 35-38mm wastegate. Rekommenderas för effekter upp till 600hk o...
Turbogrenrör för Audi & Volkswagen 2.8L, 3.2L. Kraftigt gjutet högflödes turbogrenrör med T3 & T4 turbofläns och utgång för extern wastegate Lämpligt för följande bilmodeller (årsmodeller ungefärliga): AUDI TT QUATTRO VR6 3.2L (2004-2006) ...